about me.

Hallo!
Ik ben Sanne en ik kom uit Nederland (Groningen). Ik hou ervan om mijn nagels te doen en dat laat ik aan jullie zien. Elke week probeer ik nieuwe designs uit.

Veel plezier!

zaterdag 24 december 2011

cookie monster nails.

Benodigheden:
1. Breng als 1e een basecoat aan op je nagels.
2. Neem een huidskleurige/beigebruine nagellak en maak een rondje op je nagels behalve op je duim.
3. Doe dit hetzelfde op je duim maar gebruik dan een donkerblauw.
4. Maak kleine stipjes op het rondje van je nagels behalve op je duim.
5. Maak op je duim met zwart 2 grote rondjes voor de ogen en maak daarin met wit 2 kleinere rondjes en daarna zwarte nog kleinere rondjes voor de pupillen.
6. Maak een blije mond met zwart.
7. Gebruik altijd een topcoat voor de bescherming!

Resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten